Працюємо над самовдосконаленням

У своїх майстерках вони поділилися досвідом використання різноманітних лайфхаків, які вони активно застосовують під час навчальних занять із здобувачами освіти нашого ліцею: "Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови:форми і методи навчання письма" (Свірідова Г.В.), "Популяризація книги та читання у здобувачів освіти через читання екранізованих книг" (Черпіта О.В.), "Створення "хмари слів" у сервісі WordArt" (Чичановська І.В.), "Використання інтерактивних технологій в навчальному процесі на уроках зарубіжної літератури як засіб формування компетенції школяра" (Сабадах Н.П.), "Жив-був фразеологізм" (Коричак Л.В.), "Нетрадиційні та інтерактивні форми роботи на уроках української мови та літератури" (Оторубчак А.А.), "Робота над мовними помилками героїв українського телесеріалу "Школа" (Ночка І.М.)

Маючи у своїх особистих методичних скарбничках таке різноманіття різних інноваційних технік суперсила педагога, безперечно зростатиме.

Далі буде...

А в чому твоя суперсила?